Information om coronavirus

Sådan forholder AF86 sig til situationen

Her har vi samlet relevante informationer om, hvordan vi i AF86 forholder os til situationen omkring coronavirus.

Vi vil så vidt muligt gøre alt, hvad vi kan for at sikre, at den basale daglige drift kan fortsætte. Du vil dog opleve en ændring i vores service, fordi vi arbejder efter en række særlige forholdsregler.

Vi støtter op om myndighedernes tiltag

I AF86 støtter vi selvfølgelig op om myndighedernes tiltag for at hindre spredning af coronavirus. Vi følger løbende med i udviklingen samt myndighedernes anbefalinger og retningslinjer.

AF86 har begrænset åbent for personlig henvendelse

Har du brug for at komme i kontakt med AF86, kan du som altid gøre det via telefon eller mail. Hvis du har behov for personlig betjening i vores administration i Glostrup, beder vi dig ringe eller skrive til os for at aftale en tid. Det sker for at nedbringe risikoen for smittespredning af coronavirus. 

Du kan altså ikke få personlig betjening uden på forhånd at have bestilt tid. 

På grund af denne særlige situation vil du kunne forvente lidt længere svartid end normalt.

Vi håber på din forståelse og beklager de gener, det må medføre.

Kontakt os på mail og telefon
Telefon: 77 99 29 55
Mail: af86@af86.dk

Du kan stadig bestille og ændre dine produkter

Selvom vi arbejder efter en række særlige forholdsregler, har du stadig mulighed for at bestille og skifte dine produkter online. Det kan du gøre via vores selvbetjening Mit AF86.
Log på Mit AF86

Særlige forholdsregler hos YouSee

I AF86 samarbejder vi med YouSee om TV og mobiltelefoni. For at bekæmpe spredningen af coronavirus har YouSee også taget en række nødvendige forholdsregler.

Du kan løbende holde dig opdateret angående YouSees services under coranakrisen på deres hjemmeside. 
Læs mere på yousee.dk

Du kan stadig få hjælp
YouSee fokuserer deres ressourcer på at opretholde kritiske funktioner og en stabil drift, så du som kunde fortsat kan få den nødvendige hjælp. Du kan dog opleve længere ventetid end normalt, når du vil kontakte YouSee.
Kontakt YouSee

Find hjælp online
Har du brug for hjælp fra YouSee, kan du også finde meget information og vejledning online.
Få hjælp på yousee.dk

Særlige forholdsregler hos Dansk Kabel TV

I AF86 samarbejder vi med Dansk Kabel TV om internet og fastnettelefoni. I Dansk Kabel TV har de også taget deres forholdsregler for at undgå unødig kontakt og smittespredningen af coronavirus. 

Du kan løbende holde dig opdateret angående Dansk Kabel TV's services under coranakrisen på deres hjemmeside. 
Læs mere på danskkabeltv.dk

Du kan stadig kontakte kundeservice
Dansk Kabel TV's kundeservice sidder stadig klar på telefon og mail for at hjælpe.
Kontakt Dansk Kabel TV

Kørende teknikere er stadig på arbejde
Dansk Kabel TV's kørende teknikere er stadig på arbejde, men er blevet bedt om at mindske kontakten med andre.

Find hjælp online
Har du brug for hjælp fra Dansk Kabel TV, kan du finde meget information og vejledning online.
Få hjælp på danskkabeltv.dk

Myndigheder_coronainfo.png
Mere info om coronavirus

Information fra myndighederne

De danske myndigheder har samlet alle vigtige informationer om coronavirus.

Se info fra myndighederne

Sundhedsstyrelsen_coronainfo.png (1)
Mere info om coronavirus

Anbefalinger fra Sundhedstyrelsen

Her kan du løbende holde dig opdateret om Sunhedsstyrelsens anbefalinger.

Se anbefalingerne fra SST