Information om coronavirus

Sådan forholder AF86 sig til situationen

Her har vi samlet relevante informationer om, hvordan vi i AF86 forholder os til situationen omkring coronavirus.

Vi gør alt, hvad vi kan for at sikre, at vores kunder bliver påvirket mindst muligt af situationen. Du vil dog opleve en ændring i vores service, fordi vi arbejder efter en række særlige forholdsregler.

Vi støtter op om myndighedernes tiltag

I AF86 støtter vi selvfølgelig op om myndighedernes tiltag for at hindre spredning af coronavirus. Vi følger løbende med i udviklingen samt myndighedernes anbefalinger og retningslinjer.

Tidsbestilling ved fysisk fremmøde i vores administration

Har du brug for at komme i kontakt med AF86, kan du som altid gøre det via telefon eller mail. Hvis du ønsker at møde fysisk op i vores administration i Glostrup, skal du bestille tid til et møde først. Du bestiller en tid ved at ringe til os. Du skal have et gyldigt coronapas, når du møder op (vaccination, immunitet eller negativ test).

På grund af denne særlige situation vil du kunne forvente lidt længere svartid på telefon og mail end normalt. Vi håber på din forståelse og beklager de gener, det må medføre.

Kontakt os på mail og telefon
Mail: af86@af86.dk

Bestil og skift dine produkter online

Som altid har du også mulighed for at bestille og skifte dine produkter online. Det kan du gøre via vores selvbetjening Mit AF86.
Log på Mit AF86

Særlige forholdsregler hos YouSee

I AF86 samarbejder vi med YouSee om TV. Du kan løbende holde dig opdateret angående YouSees services under coranakrisen på deres hjemmeside.
Læs mere på yousee.dk

Find hjælp online
Har du brug for hjælp fra YouSee, kan du også finde meget information og vejledning online.
Få hjælp på yousee.dk

Særlige forholdsregler hos Dansk Kabel TV

I AF86 samarbejder vi med Dansk Kabel TV om internet og fastnettelefoni. Du kan løbende holde dig opdateret angående Dansk Kabel TV's services under coranakrisen på deres hjemmeside.
Læs mere på danskkabeltv.dk

Kørende teknikere er stadig på arbejde
Dansk Kabel TV's kørende teknikere er stadig på arbejde, men arbejder efter særlige forholdsregler.
Læs mere om teknikerbesøg på danskkabeltv.dk

Find hjælp online
Har du brug for hjælp fra Dansk Kabel TV, kan du finde meget information og vejledning online.
Få hjælp på danskkabeltv.dk

Myndigheder_coronainfo.png
Mere info om coronavirus

Information fra myndighederne

De danske myndigheder har samlet alle vigtige informationer om coronavirus.

Se info fra myndighederne

Sundhedsstyrelsen_coronainfo.png (1)
Mere info om coronavirus

Anbefalinger fra Sundhedstyrelsen

Her kan du løbende holde dig opdateret om Sunhedsstyrelsens anbefalinger.

Se anbefalingerne fra SST