Kort sagt får alle kunder, med den nye selvbetjening, nu adgang til alle deres oplysninger og muligheder – samlet ét sted.

Selvbetjeningen er åben døgnet rundt, og på den måde kan du som kunde både bestille og skifte produkter, præcis når det passer dig. Som noget nyt er det også muligt at tilmelde sig automatisk kortbetaling. 


Guide til login i Mit AF86

Første gang du skal logge på selvbetjeningen, skal du bruge et midlertidigt login. Det kan være forskelligt, hvor du finder dit login til selvbetjeningen alt efter, hvornår du er blevet kunde i AF86. Det kan du læse mere mere om i vores guide til login.

Se guide til login i Mit AF86

Når du besøger Mit AF86 første gang, får du mulighed for at lave en ny adgangskode. Det anbefaler vi, at du gør, så du lettere kan huske dit login til næste gang.

Log på Mit AF86   

Dine muligheder i Mit AF86

I den nye selvbetjening kan du:

  • Bestille TV og internet
  • Skifte din TV-pakke og internethastighed
  • Melde flytning til en ny adresse i AF86
  • Opdatere dine kundeoplysninger
  • Ændre din betalingsmetode og opdatere betalingsoplysninger
  • Se dine seneste regninger og betalinger
  • Tilmelde dig nyheder og driftsinfo fra AF86


Opdatér dine kontaktoplysninger

I den nye selvbetjening kan du opdatere dine kundeoplysninger og registrere din e-mail og dit mobilnummer. På den måde kan vi lettere kommunikere med dig og sende dig vigtige informationer angående dine abonnementer i antenneforeningen.

Tilmeld dig automatisk kortbetaling

Med lanceringen af Mit AF86 er det også blevet muligt at tilmelde dig automatisk kortbetaling. På den måde bliver dine regninger automatisk betalt via dit betalingskort. Du kan selv vælge, hvilket betalingskort du vil tilknytte. Så er du sikker på, dine regninger altid bliver betalt til tiden, og du slipper for at huske på betalingsdatoer.