Sådan logger du på

Når du ønsker at logge på selvbetjeningen Mit AF86, skal du bruge et brugernavn og en adgangkode. Dit brugernavn er dit medlemsnummer eller den e-mail, du har tilknyttet din konto i Mit AF86.

Adgangskoden er en du selv har bestemt enten ved første login i Mit AF86 eller i forbindelse med nulstilling af din adgangkode.

Log på Mit AF86

Første gang du logger på

Hvis det er første gang, du logger på Mit AF86, skal du bruge et midlertidigt login. Dit brugernavn er enten dit medlemsnummer/kundenummer eller din e-mail, hvis du har registreret den hos os. Din adgangskode er en midlertidig kode, du skal bruge ved dit første login. Her kan du vælge en ny adgangskode på minimum 8 tegn. Det kan være forskelligt, hvor du finder dine midlertidige loginoplysninger alt efter, hvornår du blev kunde i AF86.

Er du blevet kunde før juni 2020, har du fået tilsendt dine loginoplysninger til Mit AF86 i forbindelse med betaling af dit abonnement.

• Betaling via girokort: Hvis du betaler via girokort og modtager din regning med posten, vil du finde loginoplysningerne på den seneste regning.
  • Betaling via betalingsservice: Hvis du betaler via betalingsservice, vil du finde loginoplysningerne på din seneste betalingsoversigt, som du kan se i e-boks eller din netbank.

Er du blevet kunde fra juni 2020 og frem, har du formentlig allerede bestilt dine produkter og oprettet dig via Mit AF86. Du vil derfor have modtaget en bekræftelsesmail i forbindelse med din bestilling af TV og/eller internet, hvor du kan finde loginoplysningerne.

Her finder du dit midlertidige login

Når du ikke tidligere har været logget på Mit AF86, skal du bruge dit medlemsnummer og en midlertidig adgangkode til login. Her kan du se, hvor du kan finde loginoplysningerne.

Login for nye kunder

Hvis du ikke allerede er kunde og derfor ikke modtager TV eller internet fra AF86, skal du først oprette dig, inden du kan logge på Mit AF86. Det gør du ved at bestille TV og/eller internet hjem til din adresse. I forbindelse med din bestilling, vil du få tilsendt en bekræftelsesmail med dine midlertidige loginoplysninger til Mit AF86.
Opret mig som kunde

Glemt login

Hvis du har glemt den adgangskode, du tidligere har valgt til login, kan du nulstille den ved hjælp af den e-mail eller det mobilnummer, du har tilknyttet din konto.
Nulstil adgangskode