Kontakt os

Bannerbillede

Bestilling

Bestilling af TV og internet

Du bestiller TV og internet via vores selvbetjening Mit AF86. Hvis du har spørgsmål til bestillingen, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.
Kontakt Antenneforeningen af 1986

Bestilling

Bestilling af fastnet

Du bestiller fastnet-telefoni hos DKTV. Hvis du ønsker at bestille eller har spørgsmål til telefoni, er det dem, du skal kontakte.
Kontakt DKTV

Dit abonnement

Spørgsmål til abonnement og betaling

Du kan se oplysninger om dit abonnement i Mit AF86. Her kan du også se og betale regninger. Hvis du har spørgsmål, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.
Kontakt Antenneforeningen af 1986

Dine produkter

Tekniske problemer med produkter

Oplever du tekniske problemer med TV eller internet, skal du kontakte YouSee eller DKTV. Det samme gælder alle henvendelser om fastnet.
Kontakt YouSee og DKTV

Foraeldre-ser-tv-med-deres-boern.jpg
Ny kunde

Værd at vide for dig der er ny i AF86

Vi har samlet alle de vigtige informationer til dig, der er ny kunde i antenneforeningen.

Læs information til nye kunder

Bland-selv-kanaler.jpg
TV

Bland din helt egen TV-pakke

Hos os kan du vælge en TV-pakke, hvor du frit kan blande kanaler og streamingtjenester.

Læs mere om Bland Selv

Faq_groen_hvid.png
Ofte stillede spørgsmål

Find svar på dine spørgsmål

Vi har samlet svarene på de ofte stillede spørgsmål. Måske kan du finde svar på dit spørgsmål her.

Se ofte stillede spørgsmål

Guides_groen_hvid.png
Vejledninger og guides

Få hjælp og gode råd til dine produkter

Her finder du hjælp til dine produkter, når de skal sættes op, eller hvis du oplever problemer.

Få hjælp til dine produkter