Hvis din boligafdeling eller grundejerforening bliver en del af AF86, får I adgang til stærke produkter og attraktive priser.

Vi samarbejder med YouSee om tv og mobiltelefoni og med Dansk Kabel TV om internet og fastnet-telefoni. Dansk Kabel TV står også for at servicere vores infrastruktur.

Vi vokser og vokser i disse år. For tiden er 65 boligafdelinger og grundejerforeninger en del af AF86, og vi får hele tiden henvendelser fra andre, der ser en fordel i at være en del af et fællesskab med gode priser, stærke produkter og en demokratisk opbygning, hvor man kan få indflydelse på foreningens retning.

Hvis du vil vide mere om os og din afdelings mulighed for at blive en del af fællesskabet, er du meget velkommen til at kontakte direktør Carsten Brank på cbr@bo-vest.dk eller på tlf. 77 99 29 55.

Andre foreninger

Forskellige foreninger har forskellige forretningsmodeller. Nogle har eksempelvis krav om, at alle aftager internet, da loven om frit valg fra 2016 kun omhandler tv.

I AF86 er det typisk en hel boligafdeling, der bliver medlem af foreningen, men den enkelte beboer er altid frit stillet og kan fravælge vores produkter, både tv og internet.

Sammenligning

Når AF86 er ude at snakke med mulige nye medlemsafdelinger, møder vi ofte mennesker, der kan spare så meget som 4000-5000 kr. om året ved at deres boligafdeling bliver en del af AF86. Ofte endda med tilsvarende produkter inden for tv og internet.

Så tag en snak med os og se, hvad vi kan gøre for dig og din forening.