Bliv medlem af AF86

Vi hører gerne fra dig

Hos AF86 vil vi altid gerne tale med boligafdelinger, grundejerforeninger eller antennelaug, der ønsker at blive en del af vores antenneforening. Vi har en demokratisk opbygning, hvor I får indflydelse på den retning, vi bevæger os i.

Samarbejde med store udbydere

Vi samarbejder med YouSee om TV og med DKTV om internet og fastnet. DKTV står også for at servicere vores infrastruktur.

Placering_moerkeblaa_hvid.png
Tjek adresse

Se om din forening allerede er medlem

Vi leverer TV, internet og telefoni til næsten 19.000 husstande i Brøndby, Albertslund, Ishøj, Greve, Vallensbæk, Taastrup, Rødovre, Hvidovre, Valby og Kokkedal. Tjek om du er en af de heldige, der kan få adgang til vores stærke forbindelser og attraktive priser.

Tjek din adresse

En stærk forening med attraktive priser

Vi vokser og vokser i disse år. For tiden er over 70 boligafdelinger og grundejerforeninger en del af AF86, og vi får hele tiden henvendelser fra andre, der ser en fordel i at være en del af vores fællesskab.

Stærke produkter

Med hjælp fra alle vores over 70 medlemsafdelinger og næsten 19.000 husstande i fællesskabet, har vi mulighed for at sikre stærke produkter med masser af ekstra fordele til attraktive priser.

Fornuftige priser

Når vi er ude at snakke med mulige nye medlemsafdelinger, møder vi ofte mennesker, der kan spare så meget som 4000-5000 kr. om året, ved at deres boligafdeling bliver en del af AF86.

Frit valg

I AF86 er det typisk en hel boligafdeling, der bliver medlem af foreningen, men den enkelte beboer er altid fuldstændig frit stillet og kan fravælge vores produkter, både TV og internet.