Boxer har helt som forventet genvundet retten til at stå for de 'terrestriske tv-signaler'. De var eneste, der bød ind på opgaven. Som tv-seer skal man have et tv-apparat med DVB-T-modtager for at kunne benytte Boxers signaler. Fra 2020 og 10 år frem er det altså fortsat Boxer, der står på menuen for DVB-T-signalerne til de danske hjem.

Også i 2020 skiftes DVB-T ud med DVB-T2 ... Det er indbygget i langt de fleste tv fra 2011, men ældre modeller har det ofte ikke. Her skal ejerne nu ud at købe et nyt tv.

Grunden til at der skiftes til DVB-T2 er, at de sendefrekvenser, der indtil nu har været benyttet til antenne-TV, fremover skal bruges til mobilt bredbånd, hvor behovet for mere plads er vokset voldsomt de senere år. Den plads kan man få ved at flytte tv-signalerne andre steder hen og med DVB-T2 bliver det muligt at få plads til 50 pct. flere signaler.

Som beboer i en boligafdeling, der er medlem af Antenneforeningen af 1986 bliver du ikke berørt og du skal ikke skifte dit tv.