Nu kan du bruge de 3 ekstra Bland Selv-point, som du får, fordi du ikke kunne blande dine kanaler i begyndelsen af året. Du kan bruge pointene frem til 1. juli, og du bestemmer selv, om du vil bruge dem på tv-kanaler eller streamingtjenester.

Sådan bruger du dine 3 ekstra point

Med dine ekstra point kan du vælge nye tv-kanaler og streamingtjenester til din pakke. Måske vil du samtidig udskifte noget af det indhold, du har i dag? Det gør du via din tv-boks, YouSee Tv & Film-appen eller tv.yousee.dk. Er du i tvivl om hvordan du gør, kan du nederst i mailen se vores vejledning til at blande.
Savner du inspiration til, hvad du skal se?

Få mere inspiration til brug af dine point

Når du skal til at blande

Der hvor du blander din pakke, ser du i pointhjulet, antallet af point du allerede har brugt. Med de ekstra point er hjulet i øjeblikket ikke fyldt ud. Det er sådan, du kan se, at der stadig er ledige point. Vælg og skift derfor tv-kanaler og streamingtjenester. Du skal bare sørge for, at hjulet fortsat viser grønt ligesom eksemplet herunder. Bliver hjulet rødt, skal du fravælge indhold.

Pointene har du glæde af frem til 1. juli 2020. Når det bliver juli måned, skal du igen fravælge tv-kanaler og/eller streamingtjenester for de 3 point. Hvis du ikke fravælger, fjerner vi automatisk det indhold, du sidst har valgt. Vi sender dig selvfølgelig en påmindelse, inden det sker.